24. huhtikuuta 2017

KAUNEUSHOITOLA DENOVA



     Mä en valita juuri koskaan. On erittäin harvinaista, että esimerkiksi ravintolassa lähettäisin ruuan takaisin, vaikka olisi miten huono annos tai kuinka monta hiusta ruuan seassa. Harvemmin valitan myöskään asiakaspalvelusta, oli se kuinka töykeää tahansa. Nyt kuitenkin ärsyttää.
     Sain mieheltäni syntymäpäivälahjaksi 3x lahjakortin suihkurusketukseen Kauneushoitola Denovaan. En ole kyseisessä puljussa ikinä käynyt, joten ei ollut mitään sen kummempia odotuksia, kuin se, että homma toimisi niinkuin muissakin hoitoloissa, helposti ja vaivattomasti.  Harvemmin tulee nettikeskusteluja luettua, sillä niissä on useimmiten aiheetonta negatiivista palautetta, joista ei voi tietää mikä on totta ja mikä ei. Tällä kertaa olisi ehkä kannattanutkin lukea läpi jokunen arvio...

     Itse varauksen tekeminen tähän paikkaan oli jo hieman hankalaa. Miten puhelinvaraus voi siis olla hankala? Luulisi, että se on helpoin tapa saada asia sovittua niin, että molemmat ymmärtävät. Niin, luulisi. Ikävä kyllä puhelimen toisessa päässä oli todella kyllästyneen kuuloinen ihminen, jota ei tuntunut ollenkaan kiinnostavan minun asiani. Toinen asia oli huono suomenkielen taito, mikä ei tietysti ole kenenkään vika, mutta jos en ymmärrä mitä sanotaan, miksei voi yrittää sanoa jollain toisella tavalla sama asia, jotta asia menisi perille, eikä vaan toistella samaa lausetta kerta toisensa jälkeen, kun minä kysyn "mitä? Anteeksi? Sanotko uudelleen?"
     Varaus saatiin kuitenkin hoidettua, noin viikkoa ennen itse aikaa. Joka siis oli tänään. Tuntia ennen varattua aikaa saan ylläolevan tekstiviestin. Ei siis soiteta, vaan laitetaan viesti. Jos mulla ei olisi ollut puhelinta vierellä, en olisi varmaan edes huomannut asiaa. Aika huono maku jäi suuhun paikasta, jossa en ole koskaan vielä käynyt. No, ajattelen, että ei se mitään, sellaista voi sattua (?) ja vastaan, että aamulla ei käy, ajan pitäisi olla iltapäivä kolmen jälkeen, kun olen päässyt töistä. Ei vastausta. Tunnin päästä laitan vielä, että onko vapaita aikoja muuten kuin tuo. Eikä vastausta. 

     Mä haluaisin ihan oikeasti uskoa, että heillä on loppunut aineet. Oikeasti haluaisin. Mutta en usko. En usko siksi, että aika nopeasti saavat tilattua jos on ihan odottamatta yhtäkkiä loppunut. En myöskään siksi, että luin tämän jälkeen muutamia keskusteluja. Enkä siksi, että minulle ei vastattu ollenkaan. Pitää vissiin soittaa Offerilla.com:iin ja pyytää palauttamaan maksun, sillä jos palvelu on oikeasti tätä luokkaa, niin en kyllä ole menossa sinne. Uskon, että löydän paremmankin paikan, missä saan itseeni väriä. Voin silti sanoa, että kyllä kiukuttaa!

-V

4 kommenttia:

  1. Mä varasin Timman kautta tuonne ajan, jota ei sitten muka ollutkaan varattu. Enpä saanut geelikynsiä. Sen jälkeen oon lukenut metritolkulla yhtä huonoja kokemuksia paikasta. Ei jatkoon! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi :/ harmittaa kyllä kovasti, oli syntymäpäivälahja. Nyt olen yrittänyt saada uutta aikaa, mutta se tuntuu olevan mahdoton tehtävä :(

      Poista
  2. Suht paskaa! Millai tommone putiikki ylipäätään enää on pystyssä :O luulis et kuitenki tolla alalla vähän kiinnostais asiakkaat ja niitten tyytyväisyys :/

    ~ Jasmin N
    // littlethingswithjassy.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Kyllä mä ymmärrän, että aineet voi loppua, se on ihan inhimillinen virhe, mutta tämä ettei millään saa uutta aikaa alkaa olla jo vähän liikaa :(

      Poista

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)