10. huhtikuuta 2017

SYNTYMÄPÄIVÄN KUNNIAKSI- ALEKOODEJA IHON- JA HIUSTENHOITOON


Hyvää syntymäpäivää minulle! 

Taas on mennyt yksi vuosi elämästä ja en voisi olla tyytyväisempi miten olen taas vuodessa päässyt eteenpäin, etenkin henkisesti. Luulen, että viimeisen vuoden aikana olen kasvanut enemmän kuin ehkä koko elämäni aikana. Olen saanut hurjasti lisää itseluottamusta (osaksi tämän blogin ansiosta) ja tunnen olevani vahvempi ja itsevarmempi, kuin koskaan.

Vanheneminen ei enää edes tunnu pahalta, ei vaikka se pelottava kolmen kympin raja vain uhkaavasti lähenee. Mutta sekään ei pelota. Tuntuu hyvältä vanheta. Ennen olen ollut jo kuukausia ennen syntymäpäivääni alkanut stressata vanhenemista ja toivonut, että voisin pysyä aina nuorena. Enää sellaisia tunteita ei ole. Uskon siihen vaikuttavan se, että mulla on mukava olla, juuri tässä ja nyt. Toki mulla on haaveita ja tavoitteita, päämääriä, mutta vaikka en pääsisi niihin, olisin onnellinen. Aina on toki parantamisen varaa, ihan joka asiassa, mutta se saattaa olla se ongelman ydin, koskaan ei olla tyytyväisiä, vaan aina pitäisi olla hiukan paremmin. 


Koodilla SKIN saat 10€ alennuksen, kun ostat vähintään 50 eurolla ihonhoitotuotteita. Ei voida yhdistää muihin tarjouksiin tai alennuksiin. Ei koske Sensai, bareMinerals, Compagnie de Provence tai Marc Inbane tuotteita. 

Tuotteet löydät täältä:

Koodilla HAIR 10€ alennus, kun ostat vähintään 50 eurolla hiustenhoitotuotteita. Ei voi yhdistää muihin tarjouksiin tai kampanjoihin. Ei koske GHD, Grazette, Kérastase, Lernberger Stafsing tai Maria Nila tuotteita 

Tuotteet löydät täältä:


Siitä on muuten nyt, juuri tänään, tasan kaksi vuotta, kun heräsin uuteen ikään uudessa kodissa, uudessa kaupungissa. Olen nyt ollut virallisesti helsinkiläinen kaksi vuotta. Aika menee niin nopeasti!

Alku täällä oli todella kankea, olin jatkuvasti valmis palaamaan kotiin, kehitin mieheni kanssa ihan hulluja riitoja, jotta saisin syyn lähteä. Se oli rankkaa aikaa meille molemmille, mutta nyt jälkikäteen voin sanoa, että onneksi jäin! Kaksi vuotta sitten en olisi voinut uskoa, että sanon näin, mutta rakastan asua täällä! Vaikka ystäviä ja perhettä on ikävä, en haluaisi enää asua missään muualla (paitsi ehkä Floridassa, hehe!). On ollut vapauttavaa, että voin vain olla minä, ilman mitään odotuksia tai ennakkoluuloja. Kukaan ei täällä tuntenut minua kun tulin, mikä osaksi toki tarkoitti sitä, että vietin aikaa paljon yksin ja se tuntui aluksi eristävältä ja yksinäiseltä. Olen edelleen paljon yksin, mutta nykyään se ei tunnu enää ollenkaan pahalta, sillä tunnen itseni nyt paremmin, kun sain mahdollisuuden tutustua itseeni. Kun koko ajan ei ole tekemistä tai ärsykkeitä, on pakko lähteä miettimään kuka oikeasti on. Se on tehnyt oikeasti hyvää. Ja kyllä ne ystävät ovat säilyneet, koska eihän tämä välimatka ole loppujen lopuksi niin suuri. Ja perhe nyt on perhe, vaikka voissa paistaisi! :-)

Olen myös näiden kahden vuoden aikana tutustunut ihan mahtaviin ihmisiin, lähinnä töiden kautta, sekä saanut uutta syvyyttä sellaisiin ystävyyssuhteisiin, jotka minulla oli jo Turussa, mutta jotka ovat myös lähteneet sieltä pääkaupunkiseudulle päin. En näe, että enää lähtisin täältä. Tämä on nyt koti ja rakas sellainen.
Elämä on täällä :-)



Alennuskoodilla: c7669d saa -10% alennuksen koko valikoimasta huhtikuun loppuun asti. 

Tuotteet löydät täältä:

Syntymäpäiväni kunniaksi päätin laittaa teille tänne muutaman alekoodin. Itse meinasin merkkipäiväni kunniaksi hemmotella itseäni uusilla meikeillä, sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteilla.

__________________________

Translation:
It is my birthday today. So happy of getting older and wiser! Besides my birthday, I have now been living in Helsinki for two years and finally loving it! 

*Postaus sisältää mainoslinkkejä
*Post contains ad links



9 kommenttia:

  1. Happy 27th, beautiful. May you bask in sunshine and good memories. And Happy 2nd year staying in Helsinki. Do have a blast :*

    VastaaPoista
  2. Happy 27th Birthday. Have an awesome day.

    VastaaPoista
  3. wish a wonderful gogeous life! Happy Birthday!

    VastaaPoista
  4. Happy Birthday lovely lady! I hope you have a great day and get spoilt! x

    VastaaPoista
  5. Happy birthday Veera...Best wishes now and always
    ...was hoping to see lovely pictures...do we get a separate post for that? ☺☺

    VastaaPoista
  6. Happy Birthday! Love the Nordstrom Pleath dress!

    VastaaPoista

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)